کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
سرخط خبرها

بولتن: معترضان ایرانی در حال دریافت اسلحه از طریق کردستان هستند| سیاست دولت آمریکا «تغییر حکومت ایران» باشد

  • کد خبر: ۱۳۳۶۵۰
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
  • ۱
بولتن: معترضان ایرانی در حال دریافت اسلحه از طریق کردستان هستند| سیاست دولت آمریکا «تغییر حکومت ایران» باشد
مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در مصاحبه‌ای ضمن حمایت از اغتشاشات و براندازی حکومت در ایران گفته معارضان، در حال دریافت اسلحه از طریق کردستان هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، جان بولتون، مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا که یکی از نومحافظه‌کاران حامی تجزیه ایران است در مصاحبه‌ای با رسانه دولتی «بی‌بی‌سی» گفته که مخالفان ایران در حال مسلح شدن هستند.  

جان بولتون در این مصاحبه تأکید کرد که سیاست دولت آمریکا بایستی تغییر حکومت ایران باشد. او اقدام دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در تلاش برای احیای توافق هسته‌ای برجام را «اشتباه بزرگ» توصیف کرد.

مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تغییر حکومت ایران چقدر امکان‌پذیر است گفت: «اپوزیسون ایران دارد حالا مسلح می‌شود با اسلحه‌هایی که از پایگاه‌های بسیج گرفته، با اسلحه‌هایی که از نقاط کردستان عراق دارد وارد ایران می‌شود.»

«برای همین فکر می‌کنم چشم‌انداز تلاش سیستماتیک اپوزیسیون نه فقط اعتراض بلکه به کارگیری زور و قوه قهریه علیه حکومت ایران با این پیام است که ما دیگر غیرمسلح نیستیم و می‌توانیم با سپاه پاسداران مقابله کنیم. همه این‌ها نشان می‌دهد که جایگاه جمهوری اسلامی بیش از پیش در معرض مخاطره قرار دارد».

بولتون یکی از سیاستمداران جریان نومحافظه‌کار در آمریکا است که حامی تجزیه قومی ایران است. او یکی از میهمانان همیشکی گروهک تروریستی منافقین است و اسناد مربوط به دریافت پول از این گروهک تروریستی پیشتر منتتشر شده است. دریافت این مبالغ در زمانی صورت گرفته که نام گروهک منافقین در فهرست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا قرار داشته است.

جان بولتون، البته به دلیل ارائه تحلیل‌هایی از وضعیت داخلی ایران که انطباقی با واقعیت‌ها ندارند هم مورد انتقاد قرار گرفته است. او سال ۹۶ در یکی از سخنرانی‌هایش در جمع اعضای منافقین وعده داد که انقلاب ایران چهل سالگی را جشن نخواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
غبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
0
آمریکایی غلط کرد جوانان برومندایران ازمملکتشان
دفاع می‌کنند امریکاآرزوش بکورببرد
مرگ برامریکا مرگ برانگلیس مرگ برمنافقین کوردل
مرگ برآل سعودکافر
زنده بادسپاه پاسداران زنده بادبسیمجی هامخلص
پاینده بادجمهوری اسلامی ایران برافرازبادپرچم جمهوری ایران
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->